Thursday 31 March 2011

Keletah...

Satu lagi program korea yang berjaya membuat nenek tidak lepas nonton adalah Star Junior Show. Bagaimana keletahnya anak-anak artis, ratu, atlet, orang-orang berkepentingan di korea ditemubual dan menjawab kuiz-kuiz yang diberikan. Comel dan cerdik budak-budak yang diambil menyertai program tu yang berusia sekitar 4-16 tahun.

Menariknya program ini berjaya menyatukan ibubapa yang sering sibuk dan tiada masa untuk anak-anak. Mereka secara langsung dipaksa atau terpaksa mendengar rintihan dan luahan jujur anak-anak dan sesekali menyentuh perasaan yang ibubapa tak pernah terfikir. Sesekali nampak reaksi wajah ibubapa yang terkejut, keliru dan malu dengan luahan anak-anak. Dan kuiz pepatah yang sedang dijadikan kuiz bersama artis tetap Star Junior Show, begitu bagus untuk dijadikan contoh kepada anak-anak kita. Mereka bersaing untuk menjadi yang lebih bagus untuk masa depan.

Dan semestinya dalam program ini, Mit Eum menjadi Star Junior bagi nenek. Comel sungguh!! Rasa geram nak cubit bibir mulut dia tu.
                                                               pengacara Star Junior Show
                                                        Mit Eum dan adiknya Ma Eum
                                                                Mit Eum dan ayahnya
                                                              sicomel dan keletah Mit Eum

No comments:

Post a Comment